piątek, 19 października 2012

bł.ks.Jerzy Popiełuszko

Mija już 28 lat od Twojej śmierci....



Dziękuje Ci za wszystko. Za to, że pomogłeś mi zostawić ten świat i nawrócić się. Za to, że nauczyłeś mnie, czym jest prawdziwa miłość i bycie dla drugiego. Za to, że nauczyłeś mnie walczyć z nienawiścią i na zło odpowiadać dobrem. Za to, że wskazałeś mi drogę do Niego. Za to, że pokazałeś mi, jak należy wypełniać wolę Bożą i dane nam powołanie. Za to, że cały czas czegoś mnie uczysz. Za to, że po prostu jesteś...



"Bo za prawdę się płaci, tylko plewy nic nie kosztują. Za pszeniczne ziarno prawdy trzeba czasami zapłacić. Módlmy się, by nasze życie codzienne było przepojone prawdą."

"Módlmy się, byśmy byli wolni od lęku i zastraszenia, ale przede wszystkim od żądzy odwetu i przemocy."



"Ale zapominano, ale nie chciano zrozumieć, że Miłość i Prawdę można ukrzyżować, ale nie można zabić. Tam, na Krzyżu, Prawda i Miłość odniosły triumf nad złem, nad śmiercią, nad nienawiścią."

"Przez Krzyż idzie się do Zmartwychstania. Innej drogi nie ma."



"Prośmy Chrystusa Pana, byśmy zachowywali godność dziecka Bożego na każdy dzień."


"Solidarność żyje, bo Ty oddałeś za nią swoje życie."
xJ na zawsze w mojej pamięci....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz