niedziela, 6 maja 2012

Nowe życie z Panem...


Ujęły mnie słowa ks. Tomasza Jaklewicza, które przeczytałam w  aktualnym wydaniu Gościa Niedzielnego:

" Św.Paweł powie: <żyję już nie ja, ale żyje we mnie Chrystus>. To jest właściwa perspektywa. Narodzić się na nowo, żyć w Bogu, oddychać wiecznością. Czuć w swoim ciele i krwi Jego Ciało i Krew. Bóg chce nie tylko przemiany naszych umysłów i obyczajów. On chce przemiany naszego życia. On daje nam to nowe życie."



Boże, proszę Cię daj umrzeć mojemu staremu ja. Daj narodzić mi się na nowo. Niech buduję swoje życie w Tobie. Niech żyję tylko dla Ciebie. Ty dla mnie umarłeś na Krzyżu i podczas każdej Eucharystii ofiarujesz mi Siebie - Swoje Ciało i Krew. Proszę Cię, abym i ja mogła zawierzać i oddawać Ci codziennie swoje życie. Wlej w moje serce nowe pragnienia. Niech zawsze z radością wypełniam Twoją wolę. Amen.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz