niedziela, 2 grudnia 2012

Adwent - I niedziela

Szczęść Boże!






Rozpoczęliśmy dzisiaj radosny okres zwany Adwentem, okres, który mówi o przyjściu Pana Jezusa na trzy sposoby: "o Jego przybyciu w chwili narodzin przed dwoma tysiącami lat, o przyjściu Chrystusa do naszego wnętrza, do naszego serca dzisiaj i o Jego nadejściu w chwale na końcu wieków" (Podręcznik - "Świadek Chrystusa w Kościele")


Jezu, pozwól mi jak najlepiej przeżyć ten czas. Przygotuj mnie na Twoje przyjście, na Twoje narodzenie w moim sercu. Otwórz mnie na działanie Twojej Miłości. Niech ona mnie wypełnia, niech ona mnie prowadzi i przemienia.


Jezu, nie chcę się bać. Wiem, że jesteś przy mnie, że mnie nie opuścisz. Niech moje życie będzie ciągłym Adwentem, ciągłym czuwaniem na Twoje chwalebne przyjście!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz