wtorek, 4 grudnia 2012

Roraty

Szczęść Boże!

"Niebiosa, rosę spuście nam z góry;
Sprawiedliwego wylejcie, chmury."


Zachęcam wszystkich do uczestnicwa w Roratach. Jest to piękna forma czuwania razem z Maryją na przyjście Pana Jezusa - uwaga! nie tylko dla dzieci....



Mój kochany Jezu, brakowało mi tych roratnich Mszy. Brakowało mi tego blasku lampionów w spowitym mrokiem Kościele, tego ciepła bijącego od świec, małych dzieci, które z dziecięcą ufnością i radością idą dla Ciebie w procesji, tych pięknych wzruszających pieśni, tego światła, które rozbłyska, kiedy ksiądz zaczyna śpiewać "Chwała na wysokości Bogu...".  Ale przede wszystkim brakowało mi tego oczekiwania, tego radosnego i pełnego miłości przygotowywania mojego serca na powtórne przyjęcie Ciebie...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz