sobota, 16 marca 2013

Peregrynacja

Szczęść Boże!

Dzisiaj o 15 uroczystą Eucharystią zakończyła się w mojej parafii peregrynacja Krzyża bł. Jana Pawła II. To był szczególny czas, którego bardzo potrzebowałam.

Te dwa dni wiele dla mnie znaczą. To był przepiękny czas adoracji, modlitwy, skupienia, wspaniale przeżytej Eucharystii (dziekuje ks. rekolekcjoniście za cudowne kazanie i ks.P. za piękne słowo wstępne) i Drogi Krzyżowej. Potrzebowałam takiego duchowego "kopa", zagłębienia się we własną wiarę, utwierdzenia się w powołaniu, doświadczenia Krzyża i sensu Wielkiego Postu.

Dziękuje Ci Jezu za ten czas. Za nasze rozmowy, za Twoje Słowo, które tak mocno mnie podbudowało, które znów przemieniło moje serce i życie. Dziękuje Ci, że na nowo ukazałeś mi sens Krzyża.
Przemieniaj mnie w Siebie cały czas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz