piątek, 10 lutego 2012

Czystość

Jezu mój kochany, dziękuje Ci, za to, że mnie kochasz, że pozwalsz mi trwać w czystości fizycznej i duchowej. Dzięki Tobie wiem, czym jest prawdziwa miłość i poświęcenie dla ukochanej osoby. 
Oto ofiaruję Ci moje serce -  Trwaj w nim na wieki.
Amen. 
( modlitwa własna)


Boże! Ojcze światłości! Ty odsłaniasz się tylko czystym oczom i niebo otwierasz tylko czystym sercom. Spraw przeto, abym był czysty, jak świecące słońce, czysty jak błyszcząca rosa poranna na barwnych kwiatach. Daj mi czyste serce! Wyrzuć z mego serca wszystko co niskie, jak nieuczciwe myśli czy nieczyste uczucia. Daj mi czyste serce i napełnij je swoją łaską, aby wyczuwało Twoją uszczęśliwiającą obecność
i przynosiło Ci chwałę. Przez Chrystusa, Pana naszego Amen.
( ks. Tarsycjusz Sinka CM )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz