poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Poniedziałek Wielkanocny

Szczęść Boże!



Tradycyjnie, jak zawsze w Poniedziałek Wielkanocny w Kościołach zbieramy pieniądze na rzecz uczelni katolickich. Jest to piękny gest, który pozwala na utrzymanie ważnych uczelni, a także dzięki temu wspieramy młodych studentów w ich drodze powołania. 


W Archidiecezji Wrocławskiej zbieramy na PWT i Seminarium. Wszystkim, którzy w sposób materialny i duchowny wspierają te uczelnie serdecznie dziękuje! Bóg zapłać !


W ramach przypomnienia: Od dziś można zapisać się już na Lednicę - zarówno na 2 czerwca, jak i na rekolekcje! Naprawdę warto :)


http://www.lednica2000.pl/





"Święta Paschalne 
są czasem Chrystusa,
który zmartwychwstaje,
aby przekonać nas,
że jest Bogiem,
któremu warto wierzyć,
któremu warto zaufać
 i którego warto kochać."



Panie Jezu Chryste, niech Twoja Miłość przepełnia mnie. Niech codziennie w moim sercu dokonuje się Twoje Zmartwychwstanie. Niech ufam tylko Tobie. Niech moje życie będzie Twoim odzwierciedleniem. Niech nie żyje według tego świata, ale według Ciebie.  Niech raduję się z tego, że jesteś ze mną w każdym momencie mojego życia, że mnie wspierasz, podnosisz z grzechów, pozwalasz znieść cierpienie. 
Zawierzam Ci i oddaje całe swoje życie. Trwaj we mnie na wieki.
Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz