niedziela, 3 czerwca 2012

Miłość Cię znajdzie...


Miłość naprawdę Cię znajdzie. Właśnie tam na Lednicy, doświadczamy ogromnej bliskości Boga. Jego Miłosierdzia, Prawdy, Sprawiedliwości, Wolności. Ten wyjazd zmienia nasze życie. Zaczynamy inaczej patrzeć na świat, dostrzegać jego piękno, ale przede wszytskim pogłębia naszą wiarę. Umacnia nas w wiernym trwaniu przy Chrystusie, w byciu Jego świadkiem. Lednica jest wyborem Chrystusa - życia z Nim, w Nim i dla Niego. Tylko dla Niego...

"Panie Jezu Chryste, Ciebie wybieram jako mojego Pana i za apostołem Piotrem powtarzam: Ty jesteś Chrystus, Boga Syn, Zbawiciel. Tobie oddaję moją przeszłość, dzień dzisiejszy i przyszłość oraz całą moją wieczność. Ty jesteś moją Prawdą, Ty jesteś moją Drogą, moim Życiem i moją Miłością. Teraz i na wieki. Amen." ( Wybór Chrystusa na Lednicy )

Boże, dziękuje Ci za tą Lednicę. Za to, że nauczyłeś mnie dojrzałości. Za to, że pokazałeś mi, czym jest moje prawdziwe powołanie. Za to, że umocniłeś mnie, w byciu Twoim świadkiem. Tylko Ciebie kocham. Tylko Ciebie pragnę. Tylko do Ciebie należy całe moje życie...

KOCHAM CIĘ JEZU!



Nie lękajcie się, nie lękajcie się, otwórzcie drzwi Chrystusowi
Nie lękajcie się, nie lękajcie się, otwórzcie drzwi Chrystusowi.



Jesteśmy mocni wiarą i nadzieją,
Jesteśmy mocni miłością twą.




Tak, tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham!
Tak, tak, Panie, przecież Ty to wiesz!



Podnieś mnie Jezu i prowadź do Ojca
Podnieś mnie Jezu i prowadź do Ojca
Zanurz mnie w wodzie Jego miłosierdzia 


Nie bój się. wypłyń na głębie, jest przy Tobie Chrystus.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz