czwartek, 14 czerwca 2012

Oktawa



Dzisiaj zakończyliśmy 8-dniową Oktawe Bożego Ciała. Uczestnicząc w procesjach wokół Kościoła, mogliśmy umocnić swoją wiarę, a także dać jej piękne świadectwo. Przez cały czas Oktawy wielbiliśmy Ciało i Krew naszego Zbawiciela, Jego ciągłą obecność w Kościele i w nas samych. Bóg chce, abyśmy przez przyjmowanie Jego żyli w jedności, miłości, sprawiedliwości, abyśmy umocnieni Jego Ciałem przestrzegali przykazań, realizowali powierzone nam powołania i całe swoje życie budowali na Nim. Bóg chce nam powiedzieć, abyśmy nie bali się podążać za Nim, bo On czuwa i trwa, jest nam skałą, naszą nadzieją, naszą ucieczką. Nie bój się oddać Bogu i żyć tylko Nim. nie bój się. JA JESTEM!






Wszystko Tobie oddać pragnę i dla Ciebie tylko żyć!
Chcę Cię Jezu kochać wiernie, dzieckiem 
Twoim zawsze być! 
Serce moje weź, niech Twą śpiewa cześć,
Serce moje duszę moją, Panie Jezu weź.

Wszystko Tobie oddać pragnę 
Od najmłodszych moich lat, Pomóż Jezu, 
By mnie nie zwiódł pokusami swymi świat.

Wszystko Tobie oddać pragnę, 
W duszy czuję święty żar. 
To Ty dajesz dziecku swemu Twojej łaski Boży dar.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz